Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Může se stát, že objednané zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete ho vrátit. Zboží nám můžete do 14 dnů od data jeho převzetí bez udání důvodů vrátit. Stačí vyplnit formulář "Odstoupeni Od Kupní Smlouvy" a poslat ho spolu s vráceným zbožím na adresu uvedenou ve formuláři. Kopii vyplněného formuláře nám prosím pošlete na email: reklamace@mimiconcept.cz
Po obdržení Vašeho zboží na sklad potřebujeme 3 pracovní dny, abychom ho překontrolovali, proto prosíme o strpení, budeme Vás informovat emailem, jakmile zboží obdržíme na sklad. Peníze Vám vrátíme převodem na Vámi zvolený účet.
Na personalizované produkty se nevztahuje možnost Odstoupení od kupní smlouvy.
V případě Odstoupení od kupní smlouvy se zákazníkovi vrací částka za produkt, bez poštovného nebo dobírkovného.
Reklamace zboží
Něco není v pořádku? To nás moc mrzí.
Nárok na uplatnění reklamace:
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada na výrobku, máte jako kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady nebo výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní slevy nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, máte právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
- Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a tyto vady brání řádnému užívání zboží, máte právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
- Jde-li o vady neodstranitelné, které brání řádnému užívání věci a nepožadujete jako kupující výměnu věci, máte právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
Jak reklamovat výrobek?
- Jako kupující jste povinni nahlásit nám zjištění vady Vámi zakoupeného zboží a to na email: reklamace@mimiconcept.cz ideálně i s fotografií vady na Vašem zboží
- Po posouzení Vašeho nároku na reklamaci, se Vám ozveme zpět skrze email
- Pokud bude uznáno, že máte na reklamaci nárok, tak nám na email: reklamace@mimiconcept.czzašlete vyplněný formulář „Reklamační formulář“
- Zboží zabalte, přidejte k němu vyplněný a vytištěný formulář, doklad o úhradě reklamovaného zboží a zašlete jej na naši adresu:
MimiConcept
Krakovská 583/9
110 00 Nové město – Praha 1
Česká republika
- Vaše reklamace bude zpracována v průběhu 30 dnů od data přijetí reklamovaného zboží
Výměna zboží
Jak zboží zabalit na cestu zpátky:
Zboží musí být v neporušených a nepoškozených původních obalech zasláno zpět spolu s příslušným vyplněným formulářem. Prosíme nepřekládat, nelámat hnízda a BigMimi.
Prosíme, pokud to není nezbytně nutné, volte pro vrácení zboží jiné společnosti než Českou poštu. Balíky posíláné přes Českou poštu často nejsou přímo doručovány a zastaví se tak na poště, odkud se poté vrací se zpět k Vám.
Balíky poslané na dobírku nebudou převzaty.
Pokud jste si zboží zakoupili u jiného prodejce, reklamaci prosím uplatněte u něj.
Záruční doba
Na veškeré naše zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet v moment, kdy převezmete zboží.
Záruka se nevztahuje na případy, kdy:
- Zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením
- Zboží bylo poškozeno přírodními živly
- Zboží bylo poškozeno běžným opotřebením
Při převzetí zásilky jste jako kupující povinno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Jako kupující jste povinni dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného dokladu nás informovat o Vámi zjištěných závadách.
Ke každému poslanému balíku přiložte formulář, který si ve formátu PDF prosím stáhněte, vytiskněte a vyplňte.
Elektronickou verzi nám prosím pošlete na e-mail: reklamace@mimiconcept.cz a dále postupujte podle pokynů uvedených ve formuláři.